Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zamówienia pn.:
„Dostawa (wraz z utylizacją po wymianie) 16 sztuk baterii akumulatorowych używanych w kanale wodnym Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej w Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu”.
Powyższe postępowanie prowadzone jest na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy – prawo zamówień publicznych.
Niniejsze rozeznanie rynku ma na celu ustalenia wartości szacunkowej opisanego poniżej zamówienia,
które może jednocześnie prowadzić do wyłonienia oferty najkorzystniejszej i zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
W razie niewybrania Wykonawcy podmiotom uczestniczącym w rozeznaniu nie przysługują żadne roszczenia wobec Wnioskującego.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Powyższe postępowanie dotyczy dostawy 16 sztuk baterii akumulatorów używanych do zasilania napędu łodzi pływających w kanale wodnym w wyrobiskach GKSD w MGW w Zabrzu. Przedmiotowe łodzie funkcjonują jako zestaw składający się z dwóch łodzi zespolonych ze sobą, mających wspólny układ sterowania
i zasilania. Układ sterowania i zasilania silników napędowych zasilany jest energią elektryczną z baterii akumulatorów umieszczonych w kadłubach łodzi.
Akumulatory składowe baterii muszą spełniać niżej określone parametry:
akumulator musi być żelowy, wykonany w technologii VRLA,
musi posiadać certyfikat zgodności,
napięcie akumulatora – 12V,
pojemność akumulatora – 200Ah lub więcej,
wymiary akumulatora nie większe niż: 518 x 274 x 238 [mm],
ciężar do 60 kg (± 15%) – akumulatory stanowią balast zestawu łodzi,
żywotność: deklarowana liczba cykli ładowania – nie mniejsza niż 800,
sposób podłączenia – A-terminal – zaciski F12/M8),
polaryzacja – „lewy +”,
musza posiadać możliwość ładowania z istniejących prostowników typu:
• Vetus Battery Charger 24 - 50,
• STEF-POL EST-524,
• Vetus BC 24403,
konstrukcja akumulatorów powinna zabezpieczyć ich szczelność i bezobsługowość,
w momencie dostawy akumulatory winne być sformatowane i gotowe do pracy.
Zamawiający wymaga aby oferowane akumulatory objęte były minimalną gwarancją w okresie dwudziestu czterech miesięcy od daty zainstalowania. W przypadku problemów technicznych (z dowolnym dostarczonym akumulatorem) w trakcie badania baterii akumulatorów Zamawiający wymaga dostarczenia akumulatora zastępczego o parametrach spełniających wymagania pracującej baterii akumulatorów) do czasu usunięcia usterek technicznych w badanej baterii.
Odbiór i utylizacja akumulatorów po wymianie zostanie wykonana na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej na powyżej opisany przedmiot zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu:⃰
Wykonawca musi posiadać:
• niezbędne doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia,
• potencjał techniczny umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia (Oferent zobowiązany jest dostarczyć na życzenie Zamawiającego referencje potwierdzające posiadanie niezbędnego doświadczenia w wykonywaniu tego rodzaju zamówień na kwotę min. 10 tys. zł netto),
• okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia (wymienione części oraz naprawy) nie może być mniejszy niż 24 miesiące,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Istotne warunki zamówienia (jeśli dotyczy) ⃰
Termin związania ofertą wynosi 120 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty.
4. Termin realizacji zlecenia: do 16 tygodni od otrzymania zlecenia.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 08. 03. 2023r. do godz. 10:00
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Paweł Kulik Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: 326303091 w. 6612 lub 6613
Załączniki: