Niniejsze rozeznanie cenowe ma na celu ustalenie wartości szacunkowej opisanego poniżej zamówienia. Rozeznanie cenowe może jednocześnie prowadzić do wyboru oferty najkorzystniejszej i zakupu przedmiotu rozeznania. W razie nie wybrania Wykonawcy, podmiotom uczestniczącym nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
Ilekroć w dokumencie mówi się o ofercie, rozumie się przez to odpowiedź na niniejsze rozeznanie cenowe.
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
„Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 01 01 02 z nieruchomości będących własnością Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu”
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 01 01 02 z nieruchomości będących własnością Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z obiektów niezamieszkałych z lokalizacji Zamawiającego znajdujących się na terenie Zabrza przy ul. Wolności 410 oraz ul. Mochnackiego 12. Usługa będzie świadczona w ramach potrzeb od dnia zlecenia pierwszego zamówienia poprzez system BDO do 31.12.2022 roku lub do wyczerpania kwoty netto przeznaczonej na ten cel w budżecie jednostki.
II. Istotne warunki zamówienia:
Wymaga się aby Wykonawca był zarejestrowany w rejestrze BDO i posiadał decyzje i zezwolenia na gospodarowanie odpadami zgodnie z wymaganiami w zakresie ochrony środowiska, wynikające z Ustawy o odpadach. Dz.U.2019.0.701 tj. - Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
Wykonawca zobowiązuje się do okresowego podstawienia oraz odbioru zapełnionych kontenerów po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego poprzez system w rejestrze BDO w ciągu 2 dni roboczych.
Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą w cyklu miesięcznym, za faktycznie wykonane usługi, w oparciu o potwierdzone przez Zamawiającego odebrane odpady zarejestrowane w systemie BDO.
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem w terminie do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT.
Wykonawca z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego, przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz odzysk lub unieszkodliwienie.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował samochodem o dopuszczalnej maksymalnej wysokości do 3,2m ilekroć w zamówieniu będzie mowa o lokalizacji obiektu przy ul. Wolności 410 .
Szacunkowa ilość odbioru odpadów: 150 Mg w okresie od zlecenia pierwszego zamówienia poprzez system BDO do 31.12.2022 r:
Załączniki:
OŚWIADCZENIE O WYKLUCZENIU 13/10/2022
Rozeznanie cenowe 13.10.2022 13/10/2022